marți, 15 decembrie 2009

Sarbatorile vin, sarbatorile vin!


Ninge, ninge, ninge!! 

Sunt la birou, cu un ochi privesc ecranul calculatorului si cu unul pe fereastra... ce imagine incantatoare :)) 


Ma bucur tare ca ninge! ca parcul auto de vizavi se albeste pe masura ce timpul trece, ca vad fulgi plutind si ca mai e atat de putin pana la vacanta. As vrea sa ninga si sambata, si de Craciun ca sa pot umbla pe strazi plutind la randul meu si ca sa pot face ingerasi in zapada din parc. Vad, totusi, ca ai mei colegi nu prea se incanta. Asa sunt ei mai pragmatici.. si soferi. 


De aseara, de cand am iesit de la job, m-a cuprins o stare de "caldura sufleteasca". Am mers la Diverta si am cumparat cele mai frumoase felicitari pentru prietenii mei din tarile calde.
Aseara am le-am scris, am facut in cele cateva ore de urari, o calatorie din jurul lumii, in jurul amintirilor. 


Cu fiecare plic pe care il inchideam, avem impresia ca inchid acolo si o bucatica de suflet. Mi-e dor de ei si imi pare rau ca distanta este totusi o problema. Azi dimineata le-am pus la posta - 12 plicuri si tot mai am de trimis, daca fac rost de adrese.


22 este prima zi de vacanta! Tot atunci, revine din Franta prietena mea. Ah, de-abia astept!



6 comentarii:

  1. Te-asteapta zile frumoase, pline de caldura! Ma bucur mult si-ti doresc sa simti din plin magia sarbatorilor alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur enorm ca ninge si sper sa se mai potoleasca un pic vantul si sa ninga in continuare... numai la munca sa nu fi (nu am chef :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu ma mai bucur de zapada; e frig, masina consuma mai multa benzina, e aglomeratie si mocirleala.. bleah

    RăspundețiȘtergere
  4. :) a nins foarte frumos, acum s-a oprit. Ar fi minunat sa avem sarbatori cu zapada...astept cu nerabdare bradul, beculete, vin fiert, colinde, prieteni dragi :P

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine ninge de vreo trei zile si nu da nici un semn de oboseala!
    a cam inceput sa mi se acreasca!

    RăspundețiȘtergere
  6. da, da... chiar, ce mult ninge!!!

    RăspundețiȘtergere