vineri, 15 iunie 2012

Nu pot trai

Nu pot trai.
Fiecare zi e un chin pentru ca nu pot schimba greseala. Pentru ca acum stiu, dar e prea tarziu.
Pentru ca nu am vrut totul de la mine, pentru ca nu am judecat corect, pentru ca nu am avut simtul realitatii.

Nu pot trai.
Si de multe ori zambetul meu este ca o masca.
Cand insa iti intalnesc privirea devine viu si numai adevarat.

Trebuie sa le multumesc celor care au spus lucrurilor pe nume si care mi-au adus realitatea in ochi; iar lui Doamne-Doamne ca mi i-a scos in cale. De ar fi fost mai devreme.
Ai rostul tau in viata mea. Pentru asta si pentru mult mai mult.

Si, nu pot trai cu gandul ca te-as pierde. 
Nu pe tine. 
Nu cand simt ca am putea avea atat de mult, o lume la picioare...cu vise si mări si soare si ploaie dulce si atingeri si priviri si gutui....si fericire.

Nu pot trai cu gandurile astea. Dar traiesc si fiecare zi doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu