marți, 7 august 2012

Placebo august 2012

Concert Placebo aseara.

3 ani lungi de asteptare pentru ca am inceput sa le iubesc muzica abia dupa concertul din 2009 la care eu nu am fost.

Am ajuns printre primii, iar asta ne-a facut sa stam in primele randuri + o asteptare de cateva ore pe iarba la umbra.
In deschidere au cantat Grimus, care mi-au parut mai simpatici de data asta.

Placebo au intrat la 22:00 cu "Kitty Litter". Nu m-am mai bucurat demult asa cum m-am bucurat aseara... aveam momente in care ma opream si nu-mi venea sa cred ca ei sunt aici, ca eu sunt acolo. 

Au cantat piese de pe albumul "Battle for the Sun", dar si cantece mai vechi precum "Meds", "Special Needs", "Post blue" si mult iubitul "Running up that hill".
Au cantat 1h30, mi s-a parut ca a trecut intr-o clipita.

Vis devenit realitate.
Dar azi, usoara raguseala, usoara durere in ceafa, muzica din suflet mi-au fost dovezi ca nu a fost tocmai vis.

Acum ma simt de parca as fi dat refresh unei parti uitate din mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu