miercuri, 19 decembrie 2012

Ziua mea

Ziua mea!
Si ma simt foarte fericita! :)

Afara e un peisaj de basm, sunt intr-o camera cu ferestre imense prin care vad o intindere de alb, eu stau in varful patului intr-o alta intindere de alb dar foarte calda.

Aseara am asteptat miezul noptii si am primit la fix, urari de La Multi Ani. M-a prins ziua mea zambind cu tot sufletul si cu inima bubuindu-mi in capul pieptului.

Am dormit bine, un somn cald si linistit...si m-am trezit privind ceva ce imi este drag.
Anul acesta mi-am primit cadoul mai devreme...si s-a intamplat in asa fel incat de ziua mea il traiesc si ma bucur de el.

Toata ziua am zambit si am simtit o caldura sufleteasca invaluindu-ma.
Plimbari prin zapada, luminite si un lucru mereu de avut cu mine.

O zi de nastere superba :). Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu