sâmbătă, 19 iulie 2014

“Nimic nu exista”



Azi am stat minute in sir cu tricoul tau in brate. Mi-e dor de tine. Imi este foarte dor de tine. Am nevoie sa vorbesc cu tine si sa iti spun tot. 

Te-am visat acum vreo 2 nopti. Stateam amandoi la o masa, tu aveai parul lung si erai linistit. Imi zambeai cu zambetul tau sfios. Iti povesteam ceva si ma simteam foarte bine alaturi de tine. La un momentat dat, am intins mana spre fata ta si te-am mangaiat pe fata si apoi te-am pupat. 

Visul asta vine dupa noaptea aia cand m-am indoit puternic de tot ce exista, de Dumnezeu, de mami, de tine. “Nimic nu exista”. 
In noaptea aia am simtit ca ai murit din nou, de data aceea de tot, fara sa mai am speranta ca esti intr-un colt de univers, intr-un colt de timp si ma veghezi de acolo. A fost crud si atat de real. 

Si totusi mi-ai venit in vis, linistit. 

Iti scriu. Vegheaza-ma in continuare si ajuta-ma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu