joi, 31 decembrie 2009

Bye-bye 2009! Welcome 2010


Mai e putin si se incheie si 2009. 
Ne dorim ca 2010 sa fie mai bun, mai imbelsugat, mai ... 
Ne place sa stabilim limite ale timpului, ale vremurilor, varstelor pentru a putea spera si pentru a crede ca ne putem schimba. Si mie imi place sa cred ca o pot lua de la zero, daca nu de tot, macar partial, ca la anul o sa fiu mai buna, lumea o sa fie mai ok, timpul o sa aiba rabdare :)

Pentru 2010 imi doresc: sa ma mut, sa imi rezolv conflictele, sa fiu buna in ceea ce muncesc, sa fac sport de mai mult de 1 data pe saptamana, sa plec cu Ionut in Franta, sa citesc mult, sa zambesc cu adevarat mai des, sa ii ajut pe cei din jurul meu. 
Nu stiu daca 2009 a fost un an bun. Sigur stiu k a trecut incredibil de repede. Tind sa concluzionez ca a fost un an urat, poate pentru ca ultima perioada a fost mai neplacuta, dar a avut si lucruri bune, experiente noi.
In orice caz, ma mandresc cu mai putine lucuri decat anul trecut si de aceea imi doresc pentru 2010 sa fie un an PLIN! Sa calatoresc, sa merg la concerte, sa ies, sa imi largesc cat mai mult orizonturile.

2009 se remarca prin zilele locuite cu Ionut, plecarea la mare, concertul super-super-super Faith no More (Alina, inca o data iti multumesc!!), plimbarile, iesirile cu prietenii mei dragi, baschetul din aproape fiecare seara de asta-vara, cafeaua de la cofetaria de la Gloria, ziua cand am iesit in parcul Titan si am jucat fotbal cu prietenii lui Ionut (care intre timp au devenit si-ai mei :)), nunta Alinei, Breaza cu firma, cand desi a fost aiurea, am simtit puternic muntii, toate cartile pe care le-am citit anul asta si care mi-au luminat drumul cu metroul, experientele de la firma.. unele mai bune, altele mai putin bune, drumul pe jos (10 km) pana aproape de tara de ieri (l-am facut special, ca sa am ce scrie la 2009 :)))

Daca as compara anul 2009 cu un om, probabil ca ar fi un om care nu mi-ar placea prea tare sau care ar ajunge sa imi placa, doar daca m-as stradui sa il cunosc mai bine, un om de la care te astepti oricand sa te tranteasca. 


Dar 2009 inca nu s-a incheiat! Urmeaza petrecerea! 
Mai bine zis, balul mascat de la verisoara mea draga!!! Mi-am cusut coada, mi-am facut urechi, mi-am achizitionat piele neagra.... si ma transform in pisica negra! sau Catwoman, mai bine spus! :p

Va doresc petrecere frumoasa in noaptea asta si un an 2010 minunat! 



Un comentariu:

  1. Sper sa ai o petrecere minunata, sa uiti tot ce nu ti-a placut, sa-ti amintesti doar ceea ce ti-a facut bine, iar anul care vine sa fie pentru tine un an foarte bun din toate punctele de vedere!
    La multi ani si sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere