marți, 25 februarie 2014

Ochii larg deschisi



Dragul meu, 

Sunt 5 luni. Si sunt la un pas sa aflu. Si nu sunt pregatita. Pot sa fiu sincera cu tine si sa recunosc ca nu sunt pregatita si ca o mare parte din mine nu vrea sa stie ? Pentru ca ii e teama. Pentru ca nu vrea sa fie chinuita de alte cosmaruri, de alte cautari pe internet si de alte ganduri legate de ce ai simtit in clipele acelea. 

Dar o sa aflu. O sa tin ochii deschisi, cum i-am tinut si in ziua aia de acum 5 luni, cand m-am furisat in camera ta desi nu aveam voie, sub pretextul ca raspund la telefonul fix si te-am privit. Si desi stiam ca imaginea aceea o sa imi ramana intiparita si ca o sa ma bantuie, am tinut ochii larg deschisi. Am facut rau, pentru ca e prima imagine care imi vine in minte cand ma gandesc la tine. Si ma lasa fara aer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu