joi, 27 martie 2014

Masuta mica si rotunda

Lucram la o analiza de piata si mi-a trecut prin minte amintirea lunii mai de anul trecut, acea seara cand urma sa am petrecerea de ramas-bun pentru colega mea. Trebuia sa ma intalnesc cu colegii pe Lipscani, eu am ajuns prin centru mai devreme, trebuia sa pierd un pic vremea, pret de 1-2 ore. M-am plimbat prin Lipscani si nu mai stiu exact care din noi a sunat. Cred ca tu, dar apoi cred ca e posibil sa fi sunat chiar eu.. pentru ca mai tarziu in acea seara am zis ca am simtit miros de Danut prin centru si am sunat. Ideea e ca te aflai la distanta de 5 minute de unde ma aflam eu. Mereu apareai in calea exact cand trebuia.
Urma sa incepi programul in 30 de minute.

Ne-am intalnit pe Victoriei, ne-am imbratisat si am decis sa merg cu tine pana la serviciul tau.
Ajunsi acolo.. ne-am razgandit si am mers vizavi de Sala Palatului si mi-ai facut cinste cu un produs de patiserie de la o patiserie turceasca. Nu mai stiu daca a fost ceva sec cu masline sau shuberek. Am uitat.
Am stat amandoi afara, la o masuta mica rotunda si am mancat. Doamne, cat mi-a placut si cat de tare te iubeam in clipele acelea. Te priveam si eram mandra ca stau cu fratele meu la masa, in centru si mancam 2 pateuri ieftine, vorbim si suntem apropiati.
Mi-ai zis ca noaptea sa trec pe la tine ca tot erai de serviciu si sa cant la pianul de la hotelul unde lucrai. Tare as fi vrut, dar nu am insistat, desi ar fi fost o ocazie minunata, poate singura, de a-ti face cunostina cu colegii mei.

In timp ce lucram la analiza de piata, ceea ce mi-a trecut prin suflet a fost senzatia pe care am avut-o cand stateam impreuna la masuta. O senzatie ciudata si puternica a sangelui din mine care in apropierea ta, incepea sa isi faca auzit glasul si se simtea inteles si complet. O conexiune aparte.
Azi as vrea sa mai simt apropierea aceea, pe care nici nu stiu sa o explic in cuvinte, iar sangele meu imi curge prin vene, numai ca e singur. Nu mai esti ca sa il faci sa se simta complet, sa simta ca e si in mine si in tine, acelasi.
Imi e dor, mai, de tine. Imi e foarte, foarte dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu